Economia contemporană este caracterizată de trăsături noi, cum ar fi „economia nouă”, „economia cunoaşterii”, „economia proprietăţii intelectuale”, „economie intangibilă” ş.a., fiind într-o interdependenţă strânsă, cu nevoi mai avansate de formare a abilităţilor optime de gestiune a unei afaceri pentru succes durabil; pentru gestiunea situaţiilor „în derivă”, de la obiectivele iniţiale.
Cursul de Marketing Global ajută la conștientizarea lumii contemporane prin optica puterii economice de negociere în dimensiuni globale, prin formarea de cunoștințe şi abilităţi cu privire la forţele economice care determină circuitul de mărfuri de nivel global, abilitatea de a identifica și de a reuni datele relevante din conţinut prin analogii şi gândire corelativă, abilități de judecată asupra datelor nerelevante, capacităţi de a face deducţii, etc.
Acestea sunt mult mai uşor realizabile prin cunoaşterea legăturilor dintre Marketing Global cu alte ştiinţe economice şi aspectele aplicabilităţii.
Finalităţile cursului de Marketing Global vor fi abilităţi de:
- identificare și utilizare a diverselor forme de dovezi: scrise,orale și vizuale, pentru luarea deciziilor;
- înțelegerea materialului de bază, analiza principalelor teorii și tipuri de Marketing Global și evaluarea impactului acestora supra şanselor de succes;
- înțelegerea numeroaselor școli de gândire economică – deseori conflictuale – sub aspectul marketingului, pentru facilitarea abilităţilor deductive şi decizionale;
- obținerea de informații despre ipoteze, posibilități și limitări ale fiecărei teorii sau model; evaluarea utilităţii unor practici specifice; inspiraţia unei culturi antreprenoriale critice, analitice, flexibile și creative.
Pentru înscriere accesați AICI.