Cea mai grea sarcină a ştiinţelor economice contemporane este definirea problemei, din cauza unor trăsături tot mai distinse ale economiei mondiale: volatilitatea, incertitudinea, complexitatea şi ambiguitatea (VICA). Acestea luate la un loc constituie Studiile de Piaţă (SP) ca ştiinţă, efectiv inevitabilă pentru o afacere de succes. SP ajută la elaborarea şi interpretarea datelor primare pentru o cercetare a pieţei, precum şi abilităţilor de obţinere şi analiză a datelor secundare, şi datelor de „inteligenţă”, pentru testarea şi creşterea siguranţei luării deciziilor. La sfârșitul programului de formare profesională continuă, formabilii vor fi capabili să:
- recunoască legăturile dintre SP şi alte ştiinţe, cum ar fi marketingul, realitățile economice din trecut și prezent, politicile și noutățile științifice în domeniu;
- identifice și utilizeze diverse forme de dovezi pentru luarea deciziilor;
- afle mai multe despre personalități, care au contribuit la dezvoltarea SP ca știință distinctă şi studii de caz;
- analizeze principalele teorii și tipuri de SP și să evalueze impactul produselor studiilor de piaţă asupra șanselor de obținere a avantajelor comparative/internaţionale;
- posede capacitatea de a evalua calitatea informațiilor pentru luarea deciziilor, de a se implica în acest proces și, să
- demonstreze competențe în utilizarea abilităților de cercetare și analiză necesare pentru dezvoltarea unei companii și/sau a unei instituții publice.
Pentru înscriere accesați AICI.